piątek, 4 marca 2011

Wiktoria

Wiktoria - moja piękna chrześnica :)
Kilka zdjęć z zabaw w śniegu :)

Jest kochana.
Pojechała w niedziele, a tęsknie za nią tak, jakbym nie widziała jej rok.


Wygrałam pewien konkurs :)
i baaardzo się z tego powodu cieszę, bo zbytnio się do niego nie przykładałam, a jednak.
I pierwszy raz coś mi się udało wygrać :)
na razie nie zdradzę co to za konkurs, bo sama nie znam szczegółów. Poznam je 12-w sobotę.
A nagrodę mam nadzieje zobaczycie niebawem :D


a teraz kilka zdjęć Wiki:
(przepraszam za jakość - wina programu do obróbki zdjęć)

7 komentarzy:

  1. Ja takie krasnale najchętniej bym schrupała! :-) Jest zdecydowanie jedną z najsłodszych dziewczynek jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jest przesłodka !


    Jesli interesujesz sie moda to zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    http://my-name-is-audrey.blogspot.com/

    Mozna na nim ogladac wiosenna kolekcje New Look, Topshop, H&M i limitowana kolekcje MAC Wonder Woman !
    Inspiracjami ostatnich postow sa Blair Waldorf i Serena van der Woodsen, a takze Anja Rubik !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za uroczy szkrab :-) Bardzo miło patrzy się na takie zdjęcia!

    Dziękuję za komentarz oraz zapraszam ponownie
    ;-*

    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jest słodka! śliczne dziecko;)

    OdpowiedzUsuń