poniedziałek, 18 marca 2013

subiektywnie

Powracam.
Być może nie jest to odpowiedni moment na powrót tutaj, w czasie gdy nowe blogi pojawiają się jak grzyby po deszczu... ale jednak spróbuję.
A więc powracam, ale z trochę inną motywacją, z trochę inną wiedzą i z trochę innym nastawieniem. Nie zamierzam poświęcać tego bloga tylko i wyłącznie fotografii, chociaż nie twierdze, że zdjęcia z sesji tutaj nie zawitają, oczywiście, że zawitają :)
Będę opisywać tutaj moje przygody z nową, małą pasją, jaką są rowery. (mam nadzieję, że w tej sprawie pomoże mi mój specjalista :D) A sezon rowerowy tuż tuż...
Postaram się również pisać o ciekawych miejscach w Warszawie i nie tylko, o filmach, które polecam, o książkach, ciekawych stronach internetowych i zdjęciach (nie tylko mojego autorstwa). Czasami może wpadnie tu jakiś przepis. ;p Reasumując będzie to blog o wszystkim z wyjątkiem mody i urody. Mam nadzieję, że nie zamieni się on w blog o wszystkim i o niczym, i że spodoba się Wam to co zamierzam stworzyć. Zdaje sobie sprawę z tego, że w żadnej w wyżej wymienionych "dyscyplin" nie jestem specjalistką, ale podejdę do tego z boku - amatorsko ;)
Co o tym myślicie?

Subiektywnie zakończę mój wywód...
Dlaczego subiektywnie?
- przed Wami kilka zdjęć z TEJ strony a TUTAJ blog.
zachęcam do polubienia/śledzenia stron, bo zdjęcia są niesamowite :)













17 komentarzy:

  1. naprawdę są niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia , a blog o czymkolwiek nie będzie najważniejsze żebyś czuła że jest naprawdę Twój !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle klimatyczne zdjęcia:) aż chce się powspominać:) dziękuje za komentarz , obserwuję i licze na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam najmocniej ,już zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mam lepszy humor od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne fotografie :) Bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny blog :)

    co Ty na wspólne obserwowanie?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem co napisac :)
    czekam na nowy posty, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba tutaj u Ciebie może obserwujemy nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zastanawiaj się nawet- wracaj i opowiadaj o swoich pasjach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam, ze cudownie, ze masz swoje pasje, a jeszcze fajniej, ze dzielisz sie nimi z nami, :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. BEAUTIFUL PICTURES!!! WOW!!!

    NEW POST ON MY BLOG:
    http://ilaria-cardia.blogspot.it
    FACEBOOK:
    http://www.facebook.com/ilariacardia86

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooh such nice and pretty pics . hey i like your blog, would you like to follow each other? :) xoxo

    OdpowiedzUsuń