poniedziałek, 24 stycznia 2011

Jaime Ibarra part 1

Pokarzę Wam kilka zdjęć jednego z moich ulubionych fotografów :)
(być może kiedyś będzie następna część)
Jego zdjęcia mnie urzekły gdy zobaczyłam je po raz pierwszy na jakiejś stronie internetowej i od tej pory mam na jego punkcie bzika. Zdjęcia są  c.u.d.o.w.n.e! WSZYSTKIE.


autoportrety:



a teraz kilka jego prac:


Mam nadzieje, że się podobają :)
Kilka innych dodam następnym razem, teraz w końcu muszę wziąć się za coś pożytecznego.
Miłego dnia. :)


4 komentarze:

  1. to naboje do pióra,nie miała gdzie ich wrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze niesamowite zdjęcia !
    ma talent !:D


    zapraszam do mnie, do komentowania i obserwowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są boskie, żebym miała taki talent... :)

    OdpowiedzUsuń